נמאס לכם לשרוף כסף על פרסום דיגיטלי שלא עובד? כך תעשו את זה נכון בלי לשבור את חשבון הבנק שלכם.

5,140
שירותי פרסום לעסקים קטנים

אם יש לכם עסק סביר להניח שיש לכם גם אתר או דף נחיתה, עמוד עסקי בפייסבוק או באינטסגרם ושהוצאתם לפחות כמה אלפי שקלים על פרסום ושיווק באינטרנט בשנים האחרונות. אם הרגשתם שהכסף שלכם מתבזבז ונשרף ללא תוצאות, אתם לא לבד. למה זה קורה? ואיך בכל זאת עסק קטן יכול לפרסם בהצלחה באינטרנט, גם בתקציב של מאות שקלים בחודש בלבד?

הסיפור הזה חוזר על עצמו כל פעם מחדש. בעלי עסקים קטנים מנסים לפרסם באינטרנט ובמקום לייצר לעצמם עבודה ולקוחות חדשים, מפרנסים בעיקר את גוגל ופייסבוק עם הוצאות של אלפי שקלים שרק הולכות ונערמות כמו בור בלי תחתית.

אם חוויתם את זה על בשרכם כנראה שאתם לא לבד. פניתם ודאי לאיש מקצוע שסיפר לכם בהתרגשות על נפלאות המדיה הדיגיטלית וצייר תמונה מדהימה ואופטימית. שילמתם לו את מיטב כספכם וכמובן שגם השקעתם בבניית תשתיות כמו אתר או דף נחיתה ועיצובים גרפיים נהדרים לפרסום בפייסבוק או בגוגל. הוספתם גם כמה אלפי שקלים לטובת הפרסום וחיכיתם לראות את הפניות מגיעות ולהיות מוצפים בעבודה, אך בפועל? זה פשוט לא קרה.

סוכנויות פרסום קטנות ופרילנסרים דורשים סכומי עתק ומציעים כל מיני דרכים שנשמעות חכמות ומתוחכמות. אבל בפועל, קשה מאוד להבין למי יש את ההכשרה המתאימה ומי הולך לקחת את הכסף שלכם ופשוט לשרוף אותו על ניסוי וטעייה, בזמן שהוא מפרנס את מארק צוקרברג במקום לייצר לכם עבודה והכנסה.

המלכוד הנורא של בעלי העסקים

כפי שציינו, השוק מוצף כיום בכמות אדירה של נותני שירותים שמציעים לבעלי עסקים לפרסם דרכם או בעזרתם במגוון דרכים ושיטות. רובם הגדול כנראה עם הכשרה חלקית או בסיסית בלבד וקשה לדעת למי יש את הניסיון המתאים והיכולות הנדרשות בשביל לקחת את העסק שלכם למקום אליו אתם רוצים להגיע.

בעלי עסקים שנכווים וסופגים עלויות נוראיות בגלל ספקים לא מקצועיים, במקרים רבים מרימים ידיים על השיווק הדיגיטלי שלהם ופשוט מוותרים לחלוטין על הנושא, כיוון שהם מאמינים שזה פשוט לא מתאים או לא יעבוד בשבילם. כך הם נשארים מתוסכלים בזמן שהם רואים את המתחרים שלהם מצליחים, משגשגים וצומחים.

מנגישים את עולם הפרסום

נפגשנו לשיחה עם טל, מנהל השיווק הדיגיטלי של אחד ממשרדי הפרסום הדיגיטליים המובילים בארץ וניסינו להבין איפה נמצאים רוב בעלי העסקים שמוציאים כסף על פרסום שלא עובד. "כמו שאנחנו רואים את זה, לפרסום הדיגיטלי של העסק צריכה להיות מטרה אחת – לייצר זרם קבוע של לקוחות בצורה משתלמת וכלכלית לבעל העסק.

בתור בעלי עסק, הם צריכים את הביטחון הזה, לדעת שהם עובדים עם איש מקצוע מיומן ומנוסה. הם פשוט לא מבינים בנושא מספיק ולכן לא יודעים מי באמת מקצוען, ועל מי אפשר לסמוך באמת. הרי המבחן בסוף הוא מבחן התוצאה, על כל שקל שאנחנו מוציאים על פרסום אנחנו צריכים לקבל הרבה יותר ממנו בחזרה. אם את המעט שאותם בעלי עסקים מרוויחים הם מוציאים על ריטיינר לחברת הפרסום ועל כסף שמשולם לגוגל או פייסבוק, אז עם מה הם נשארים בסוף? בדיוק את הדבר הזה אצלנו בחברה אנחנו באים למנוע – מצב שבו מוציאים על פרסום יותר ממה שמכניסים".

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

נמאס לכם לשרוף כסף וזמן על פרסום שלא עובד?
תנו למקצוענים לעשות את העבודה!

הצטרפו היום לאחת ממגוון חבילות פרסום מתקדמות לעסקים במחירים אטרקטיביים במיוחד.
ועכשיו ב-30% הנחה לחודש ל-3 החודשים הראשונים!

לפרטים נוספים השאירו לנו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

אז מה האלטרנטיבה? קמפיינים פרסומיים שבאמת עובדים, לצד סל שירותים משלימים חסר תקדים בהיקפו, הכולל מגוון שירותים שחלקם ייחודיים ובלעדיים.

"הבשורה הגדולה שלנו לעסקים היא לא פחות ממהפכה" מספר לנו טל, מנהל השיווק הדיגיטלי. "אנחנו מציעים פרסום דיגיטלי מתקדם, מקיף וברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בעלות שעסק קטן באמת יכול לעמוד בה. ואנחנו מתמחים בדיוק בקהל הזה של עסקים קטנים ובינוניים, כי אנחנו יודעים שהוצאה של אלפי שקלים בחודש שלא מניבה לקוחות והכנסות יכולה להיות הרסנית לעסק קטן. שירותי הפרסום שלנו נבנו בצורה שמתאימה גם לעסקים שלא יכולים עכשיו להוציא סכומים גדולים, בעלות של מאות שקלים בודדים בחודש בלבד. בלי הרפתקאות מסוכנות ועם ביטחון מלא שהעסק שלהם בידיים טובות ומקצועיות".

היקף חסר תקדים של פתרונות דיגיטל לעסקים

טל ממליץ לבעלי עסקים לבחור את שירותי הפרסום שלהם לפי ההיצע והמקצועיות שהם מציעים: "שירותי פרסום דיגיטליים צריכים לכלול בין השאר פרסום בפייסבוק ובגוגל, פרסום באינדקסים של עסקים וכמובן הקמת תשתיות שיווק מתאימות כגון דפי נחיתה, אתר שיווקי, סרטוני תדמית וכתבות תוכן ועמודים עסקיים בפייסבוק ובגוגל.

למשל, אצלנו בנוסף לשירותי הבסיס כמו הקמה של תשתיות ופרסום בפלטפורמות הגדולות כמו פייסבוק וגוגל, אנחנו מאפשרים לבעלי העסקים שעובדים איתנו ליהנות מחשיפה נרחבת באתרי התוכן המובילים בארץ כגון "וואלה", יד2, הומלס, רוטר.נט, ערוץ 9, טייםאאוט ועוד מגוון אדיר מתוך האתרים הגדולים בישראל. כל זה בזכות שורה של שיתופי פעולה ייחודיים שביססנו ושאנחנו מציעים כחלק מהחבילה הכי בסיסית שלנו."

בנוסף, מספר טל, כי החברה בה הוא עובד גאה לעמוד בחוד החנית הטכנולוגי עם שורה של כלים מתקדמים המאפשרים לבעלי עסקים לגייס יותר לקוחות: "חיבור לוואטסאפ להתקשרות מהירה, העברת שיחות ישירות לבית העסק מהאתר, צ'טבוט מתקדם המבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך מבית IBM, ניטור שיחות נכנסות באמצעות מספר וירטואלי, סליקה אונליין, ניהול מועדון לקוחות ועוד שלל פתרונות טכנולוגיים ייחודיים."

רואים תוצאות במהירות ובקלות

וגם בעלי העסקים מרוצים!

כך מספרת לנו קרינה אסקיו, בעלת חנות ההלבשה התחתונה "עגול" הותיקה בירושלים: "בעקבות המשבר והסגרים הייתה תקופה מאוד מאתגרת. החנות הייתה סגורה, ישבנו בבית. 30 שנה אני רגילה למכור בחנות, לא חשבתי שאפשר אחרת. נחשפתי להזדמנות לפתוח אתר מכירתי. פחדתי, לא רציתי להתמודד עם זה, הרגשתי שאני בת 50 וזה יהיה גדול עלי. ועובדה, גם אני יכולתי. אבל למזלי ליוו אותי לאורך כל הדרך ובאמת החוויה היא שונה אבל מדהימה. אחד מהשירותים שקיבלתי הוא אופציה שלקוחות יוכלו לעשות שיחה איתי, טלפונית, וואטסאפ, אפילו בוידאו. פעם הייתי רק חנות ברחוב אגריפס בירושלים, היום אני יכולה למכור לכולם."

גם יונתן גלעדי, שף פרטי לאירועים, גילה את נפלאות הדיגיטל: "היום העתיד נמצא במדיות, אם אתה לא שם אתה לא קיים, ולא לכולם יש את הטלפון שלך בסוף. מתחילים לחפש אותך בגוגל, וזה שולח אותך לדף, ואין שם טלפון. בלאגן. בשביל למקד את זה התחלתי להשתמש בשירותי החשיפה לעסקים באינדקסים העסקיים, וממש יש את כל האינפורמציה, את הטלפון שלי וכך מגיעים אלי ישר. אני מקבל גם הודעה על כך בכל פעם שמישהו מנסה ליצור איתי קשר."

"מבחינתנו – בעל עסק צריך להתעסק רק בדבר אחד – המקצוע שלו." מסכם טל. "לא משנה אם מדובר בחשמלאי, מעצבת גרפית, מאמן כושר או קוסמטיקאית, בעל העסק הוא איש מקצוע מצויין בתחומו. האחריות שלו היא לספק את הסחורה, לתת שירות טוב ולעשות עבודה טובה. האחריות שלנו – היא לדאוג שיגיעו אליו לקוחות".

מחיר חד פעמי לחודשיים בלבד!

בלי ספק, אין זמן טוב יותר להיכנס אל המרחב הדיגיטלי ולהגדיל את הנוכחות של העסק שלכם, והשאלה היא רק איך תבחרו לעשות זאת: מבלי להפריע לשגרת היום יום שלכם, מבלי לעבוד מול אלפי נותני שירות וספקים ובלי לגזול מעצמכם זמן יקר שמוקדש לתפעול העסק עצמו.

לכן, ובמיוחד לתקופה הקרובה, שירותי פרסום ושיווק מקיפים לעסקים מוצעים במחיר משתלם ולזמן מוגבל: 30% הנחה לחודש ל-3 החודשים הראשונים!

צמאים להגיע ללקוחות חדשים?
תנו למקצוענים לעשות את העבודה!

הצטרפו היום לאחת ממגוון חבילות פרסום מתקדמות לעסקים במחירים אטרקטיביים במיוחד.
ועכשיו ב-30% הנחה לחודש ל-3 החודשים הראשונים!

לפרטים נוספים השאירו לנו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

כמה קטנועים אתה מחזיק בעסק?

מרחק נסיעה חודשי ממוצע:

קטנוע בליץ

קטנוע בנזין

סה”כ לחודש

על פי הנתונים שהכנסת העסק שלך יכול לחסוך ₪ בשנה בזכות הקטנוע החשמלי

לפרטים נוספים ותיאום נסיעת מבחן השאר פרטים עוד היום:

פנייתך התקבלה!

דילוג לתוכן