מערכת "חתימה ירוקה" מטלטלת את שוק העסקים הישראלי עם הבטחה אמיצה: פתרון טכנולוגי מתקדם המאפשר לשחרר צווארי בקבוק וחסמים בירוקרטים בתהליכי עבודה. המשתמשים מדווחים על התייעלות יוצאת דופן וחיסכון של עד 50% בזמן ובכסף המושקעים בתהליכי מכירה ושירות. והמחיר? מפתיע לא פחות
למרות כל ההתפתחויות הטכנולוגיות סביבנו, נראה שדבר אחד מרכזי עדיין לא השתנה בצורה משמעותית – בירוקרטיה עסקית. אלפי עסקים, בהם רואי חשבון, עורכי דין, יזמי נדל"ן ובנייה, יועצי משכנתאות ואנשי פיננסים, עדיין מוצאים את עצמם מבזבזים זמן יקר לצד משאבים גדולים על פגישות שכל מהותן חתימה על מסמכים.
התוצאה? רבים מהם מדווחים כי הם מתקשים לטפל ביותר לקוחות בו זמנית, לגייס ולקלוט לקוחות חדשים, מייצרים סחבת שמאריכה את משך הטיפול בלקוח, ואולי הכי גרוע – מתקשים להשלים תהליכים עסקיים, מה שיכול לגרום לפגיעה ברמת השירות ללקוח.
חיסכון של למעלה מ-50% בזמן ובכסף שמבוזבזים על מנהלות
"המערכת הזו נולדה מתוך צורך אמיתי של בעלי החברה לייעל תהליכים שגזלו מאיתנו המון כח אדם, זמן וכסף" מספר אמיתי סיטון, מנכ"ל 'חתימה ירוקה'. "כמויות הניירת שהיינו צריכים שהלקוחות יחתמו עליה, לצד כמות הזמן המבוזבז של אנשי המשרד שהושקע בפגישות לחתימה על מסמכים גרמו לנו להבין שאנחנו חייבים פתרון דיגיטלי יעיל לניהול תהליכי החתימה על טפסים ומסמכים".
"המערכת שפיתחנו מתוך צורך פנימי שלנו, התבררה כעונה על צרכים של המון חברות וארגונים מגוונים, ובפירוש שינתה את החיים של כל כך הרבה עסקים, החל ממשרדי רו"ח ועו"ד קטנים ובינוניים עם מעט עובדים, ועד ארגונים גדולים כמו חברות נדל"ן, פיננסים והשקעות, חברות ביטוח, משאבי אנוש, פירמות עורכי דין מובילות ועוד" אומר סיטון.
על-פי 'חתימה ירוקה', אחוז גדול ממשתמשי הפלטפורמה מדווחים כי בזכות המעבר לדיגיטל הם חוסכים לפחות 50% מהזמן ומהכסף שהיו מאבדים לפני המעבר לשימוש במערכת.
"בזכות נוחות השימוש, אבטחת המידע הגבוהה, יכולת המרת טפסים בקלות, והתחברות עם מערכות חיצוניות, המערכת יכולה להתאים לכל עסק שמחפש חיסכון בזמן ואנרגיה, ולא רק לעסקים עתירי ניירת" הוא מסביר, "היא מאפשרת לייעל תהליכי עבודה מכל הסוגים, באמצעות אוטומציות ייחודיות וטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרות יעילות ונוחות לעובדים וללקוחות, מניעת טעויות אנוש ואף התראות וטריגרים לפעולות המשך".
אם טפסים, חוזים ומסמכים הם חלק בלתי נפרד משגרת היום שלכם, המערכת הזו הולכת לשנות את חייכם
נסו את מערכת 'חתימה ירוקה' למשך 30 יום בחינם וללא התחייבות
ותהנו מסביבת עבודה דיגיטלית יעילה שעושה את העבודה עבורכם!
הרבה יותר מאשר רק חתימה דיגיטלית
מערכת חתימה ירוקה מציעה מגוון פיצ'רים וכלים המסייעים לנהל תהליכי שליחת המסמכים, כמו שיתוף מסמך לחתימה ב Whatsapp, סבב חתימות של מספר חותמים על אותו המסמך, יצירת טפסים דיגיטליים קבועים בקלות, מספר מנגנוני אימות זהות החותם כמו קוד סודי, OTP ועוד – אבל אלו לא הכלים היחידים שתמצאו בה.
שחר שגיא, מנהל פיתוח תהליכים והדרכה מחברת "אתגר משאבי אנוש" מספר: "כל תהליכי העבודה הקשורים לחתימה על מסמכים התייעלו מאז שהתחלנו להשתמש במערכת. זה קיצר את זמני העבודה, עזר לנו לחסוך בעלויות, ואפשר לכולם, כולל הלקוחות שלנו, ליהנות מתהליך עבודה מתקדם, חדשני והרבה הרבה יותר נוח".
לצד חברות וארגונים גדולים, ניתן למצוא גם עסקים קטנים יותר שנהנים מהעבודה עם הממשק.
"אנחנו שולחים עשרות מסמכים לחתימה כל חודש, והמערכת הזו הקפיצה אצלנו את יעילות הטיפול במסמכי חתימה אצל לקוחות" מספרת אושי הלוי, מנהלת מכירות ב"שרייבר נהיגה", ומוסיפה: "חתימה ירוקה מספקת את הפתרון היעיל ביותר שנתקלנו בו עד היום, והיא עושה את זה בצורה הטובה ביותר, בעיקר בזכות ההתאמה שלה לסלולר. חתימה ירוקה פשוט הפכה להיות חלק בלתי נפרד מתהליכי העבודה של כולנו".
מערכת טכנולוגית מתקדמת בהתאמה אישית
"אנחנו חברה שמתאימה את עצמה ומשתדרגת כל הזמן, לכן נושא הפיתוח נמצא אצלנו בראש סדר העדיפויות" מספר סיטון, "חתימה ירוקה היא המערכת המתקדמת ביותר שאפשר למצוא בשוק כי היא לא מפסיקה להתעדכן: בכל שבוע-שבועיים אנחנו משתדרגים עם עוד אפשרויות וכלים חדשים, רבים מהם מגיעים בעקבות צרכים ספציפיים שעלו אצל לקוחות שביקשו להוסיף תכונות ופיצ'רים שיתאימו במיוחד לצרכים שלהם".
כך למשל מספר לנו דוד שוורצבאום, שותף בכיר במשרד עו"ד מרקמן טומשין ושות': "כמשרד עורכי דין מוביל אנו שולחים מדי חודש אלפי מסמכים למילוי וחתימה. עם חתימה ירוקה כל תהליך מילוי הטפסים נהיה קל ומהיר יותר. המעבר הקל עלינו ועל לקוחותינו וחסך פגישות פרונטליות רבות."
במקרה הזה, מסביר לנו סיטון, העסק אמנם שולח אלפי מסמכים לחתימה, אבל בפועל חלק רב מתוכן נשלחים בתדירות גבוהה ללקוחות שונים, מה שאיפשר לייצר עבור העסק תבניות עבודה קבועות שלא דורשות בנייה כל פעם מחדש לפי שליחה. התוצאה? גידול משמעותי בהיקף תיקי הלקוחות המנוהלים במשרד על בסיס אותו כוח אדם בדיוק, לצד שיפור משמעותי ברמת השירות ומהירות התגובה של המשרד, מה שתרם לא מעט לשביעות רצון הלקוחות.
סיטון מספר כי כחלק מהאג'נדה של החברה, ב'חתימה ירוקה' תמיד משתדלים לענות על בקשות והתאמות אישיות שעולות מצד לקוחות: החל מהתחברות וסנכרון עם מערכות חיצוניות וממשקי API קיימים, ועד פיתוח של פיצ'רים ייחודיים המותאמים לתהליכי העבודה הספציפיים של העסק: "המערכת ניתנת להתאמה כמעט עבור כל צורך שעולה אצל הלקוח. בהרבה מקרים נאפיין יחד עם הלקוח את העסק ואת הצרכים שלו, נייצר עבורו אוטומציות ואינטגרציות עם מערכות וממשקים קיימים, ואפילו נפתח עבורו פיצ'רים חדשים המותאמים עבורו, כאלו שבסופו של דבר גם משתמשים אחרים יוכלו ליהנות מהם".
"שיתוף הפעולה הטכנולוגי עם חתימה ירוקה אפשר לנו לספק ללקוחות שלנו מנגנון חתימה דיגיטלית בתוך מערכת ה-CRM שלנו" מספר רואי דויד, מנהל שיווק ופרויקטים ב-bmby, אחת המערכות המובילות בישראל לניהול חברות וסוכנויות נדל"ן, "המנגנון שבנינו יחד מאפשר למשתמשים במערכת שלנו לזרז את תהליכי השיווק והמכירה של דירות ונכסי נדל"ן מבלי לצאת מהבית. מדובר על חידוש טכנולוגי משמעותי בעולם הנדל"ן הנוכחי".
אל תתחייבו לפני שתנסו
הנתונים מדברים בעד עצמם: אלפי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים בארץ כבר עשו את המעבר ל'חתימה ירוקה', החל ממשרדי עורכי דין ורו"ח ועד עמותות ומוסדות אקדמיים ועירוניים, ביניהם תוכלו למצוא שמות כמו פירמת רואי החשבון הענקית BDO, חברת מוצרי החשמל א.ל.מ, יצרנית המטבחים "אביבי מטבחים", המכללה האקדמית נתניה, חברת שיכון ובינוי, חברת מימון הרכב "פמה ליסינג" ועוד.
ב'חתימה ירוקה' אמנם עושים הכל על-מנת שהלקוחות יוכלו לקבל את המערכת הכי חדשנית וחכמה, אך לא על חשבון קלות השימוש: "חשוב לנו שהמערכת תמיד תישאר פשוטה, אינטואיטיבית וקלה לשימוש, לצד כל הכלים שהופכים זמינים לשימוש עבור הלקוח" מסביר סיטון.
"בזכות ממשק משתמש פשוט ונוח לניהול, למשתמש חדש לוקח בממוצע בין 15-20 דקות כדי להבין איך משתמשים במערכת ולהצליח לנהל דרכה את כל התהליכים שלו בצורה יעילה. מצד שני, אנחנו גם מבינים שזה לא תמיד קל להתרגל למערכת חדשה. לכן, אנחנו מלווים כל משתמש חדש במערכת, עם צוות המעניק תמיכה טלפונית ודיגיטלית מלאה, מהצעד הראשון ועד שליחת המסמכים בהצלחה".
לצד שירות תמיכה מצוות מקצועי וזמין לאורך כל שעות היום, 'חתימה ירוקה' גם מעמידים לרשות המשתמשים חודש ראשון של התנסות חינם.
"אנחנו מבינים שלא קל לנטוש תהליך עבודה מוכר וידוע שעסק כבר מורגל אליו במשך שנים" אומר סיטון, "לכן כל לקוח חדש מקבל מאיתנו חודש התנסות חינם, המקנה לו שליחה של עד 10 מסמכים, כולל שיחת הדרכה אישית עם נציג שלנו, ותמיכה בכל שעות היום".
המערכת מתאימה לעסקים קטנים וכגדולים ואחד, עם תמחור ידידותי ודינמי המותאם בצורה מושלמת לגודל העסק, כך שעסק קטן שרק עושה את צעדיו הראשונים במערכת יכול ליהנות מכל יתרונותיה הרבים במחיר שמתחיל ב-35 ש"ח לחודש בלבד, או כמו שאומר לנו אמיתי סיטון: "מספיק שחסכתי לך פגישה אחת בחודש, כולל נסיעות, חניה וזמן עבודה, וכבר החזרת את ההשקעה פי 5 ויותר על המערכת".
"נוכחנו לדעת שעסקים שעברו לעבוד עם 'חתימה ירוקה' כבר לא רוצים לחזור אחורה לעידן הידני, הם מבינים ורואים את ההתייעלות, את החיסכון בזמן וכסף, ואנחנו כאן כדי ללוות כל אחת ואחד מהם, מהשלב הראשון ועד להטמעה מוחלטת של השימוש במערכת" מסכם סיטון.
אם טפסים, חוזים ומסמכים הם חלק בלתי נפרד משגרת היום שלכם, המערכת הזו הולכת לשנות את חייכם
נסו את מערכת 'חתימה ירוקה' למשך 30 יום בחינם וללא התחייבות
ותהנו מסביבת עבודה דיגיטלית יעילה שעושה את העבודה עבורכם!