פיתוח ייחודי עבור מוקדי מכירות טלפוניים המשלב בינה מלאכותית, טכנולוגיה מתקדמת אך נגישה והבנה מעמיקה של מוקדי מכירות בגודל בינוני (3-15 נציגים) מייצר עלייה מטאורית בתפוקה, בלי לשנות שום דבר במערך השיווק והמכירות. CallMarker מביאה בשורה מהפכנית למוקדי המכירות הטלפוניים.
אין מנכ"ל שלא רוצה שאנשי המכירות שלו יצליחו למכור יותר. לא פעם שומעים מנכ"לים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים מציגים את היעדים השנתיים דרך הבונוסים שהם ישמחו לשלם לאנשי המכירות.
יותר מכירות, יותר רווחים, העסק גדל ומופיעות אפשרויות צמיחה רבות.
נותרה הבעיה – איך מגדילים את תפוקת אנשי המכירות בלי להגדיל תקציבי פרסום, בלי לשנות את המערך ובלי להנהיג מהפכות גדולות שלוקח המון זמן להטמיע? לCallMarker יש את התשובה, והתוצאות מדהימות כבר בהדגמה הראשונית.
איך משפרים את התוצאות של מוקד המכירות?
לכל מוקד מכירות יש "תקרת זכוכית" שקשה לפרוץ. אנחנו מדברים על מוקדי מכירות מצוינים, עם אנשים טובים וחרוצים, ועדיין – אחוז הסגירות לא עולה.
מנהלים רבים עשו בדק בית, ניסו לשפר את הלידים, את ההכשרה של אנשי הצוות, את מערך השיווק, את הבקרה והאנליזה אפילו להכניס מבצע או פרזנטור או לתלות חמסה יותר גדולה בכניסה לעסק.
אבל למרות העבודה המקצועית והמאמצים לשיפור, עדיין נתקלים בתקרה, שמרגישה קצת נמוכה מידי לאור המאמץ והתקציב המושקע בכל המערך.
מה עוד אפשר לעשות כדי לפרוץ את תקרת הזכוכית של מוקדי המכירות ולהשיג תוצאות טובות יותר?
שינוי כללי המשחק במוקדי המכירות הטלפוניים – בלי לשנות כלום
המערכת של CallMarker משתמשת בחדשנות וביצירתיות כדי לפתור בעיות ישנות וכואבות.
מדובר במערכת עבור מוקדי מכירות טלפוניים בני 3-15 אנשי מכירות, המנהלת את כל הטיפול בלידים בין אנשי המכירות תוך שימוש באלגוריתם בינה מלאכותית מתקדם.
נשמע פשוט? חכו.
המערכת יודעת ללמוד ולהבין לאיזה מהלידים יש יותר סיכוי להמיר ולתעדף לנציגים את העבודה שלהם בהתאם.
באופן אוטומטי, מהיר ויעיל.
האם זה עובד? עלייה של 200% בתפוקה של אנשי המכירות, בקרב לקוחות החברה, מעידה שזה עובד ובגדול.
אחד היתרונות המשמעותיים בהטמעת המערכת הוא שאינה דורשת כמעט שום שינוי במערך הקיים. עם אותו מערך שיווק, ואותו מוקד מכירות, אפילו בלי לשנות את תסריט המכירה, מצליחים להגיע ליעילות ולתוצאות שלפני CallMarker נראו דמיוניות. בלי צעדי אל חזור, בלי מהפכות, בלי גרף למידה איטי ומייגע.
מחזיקים מוקד מכירות עם 3-15 נציגים?
לתוצאות יוצאות דופן גם אצלכם בעסק:
תאמו פגישת הדגמה ללא עלות וללא התחייבות וגלו בעצמכם את הכח של CallMarker
איך זה עובד? בינה מלאכותית עושה את ההבדל.
במוקדים בהם אין כל מערכת תומכת, על איש המכירות לשלוף ליד מה-CRM, להציץ בפרטים, לחייג ולהמתין למענה, להתחיל שיחה במקרה והיה מענה או לחזור שוב על התהליך במקרה שלא.
זה לוקח זמן, זה מתסכל ושוחק, וזה מאד לא יעיל.
ישנן מערכות שפותרות את החלק הטכני, שולפות ליד אקראי מה-CRM מציגות את הפרטים לאיש המכירות ומבצעות את החיוג עבור איש המכירות. זה אמנם חוסך קצת זמן, אך מילת המפתח היא "ליד אקראי".
הבשורה החדשנית של CallMarker: אין יותר לידים אקראיים
המערכת מנהלת ומתעדפת את הטיפול בלידים באופן אוטומטי, מהיר ויעיל עבור איש המכירות, ובנוסף מבצעת עבורו את כל ההכנות והפעולות הטכניות.
זה לא נגמר שם, המערכת יודעת לטפל בפולואפ, לסנן במהירות את כל ה- אין מענה, תא קולי, תפוס ממתינה ושאר האירועים שמבזבזים המון זמן יקר.
התוצאה היא, שאיש המכירות נמצא בשיחה אמיתית כל 30-40 שניות, כשהמערכת מבצעת בעצמה את התיעדוף.
בצורה זו, אף ליד לא הולך לאיבוד, וכל ליד שלא קיבל שיחה במקום, מכל סיבה שהיא, חוזר באופן אוטומטי למאגר והמערכת תשלוף אותו בעיתוי הנכון, הזמן של אנשי המכירות מנוצל בצורה טובה בהרבה והתעדוף לא נעשה על פי תחושות בטן אלא על פי מגוון של פרמטרים מבוססי מחקר שמנותחים ומיושמים על ידי המערכת בזמן אמת.
המערכת של CallMarker ייחודית בכך שמעבר לייעול הזמן של איש המכירות על ידי טיפול אוטומטי ומהיר בכל הפעולות הטכניות, רכיב הבינה המלאכותית יודע להתאים את הליד הנכון לאותו הרגע על פי מגוון פרמטרים ובסיס נתונים רחב.
זה המפתח לשיפור המדהים בתוצאות שמשיגים אנשי מכירות ברגע ש CallMarker נכנסת לתמונה.
הרעיון נולד דווקא אצל איש שיווק
דורי שבת, מנכ"ל ומייסד CallMarker החל את דרכו כאיש שיווק בעל סוכנות דיגיטל. לא פעם הוא נתקל בתלונות של לקוחות לגבי התוצאה הסופית. כלומר, על פניו נראה היה שמערך השיווק עובד טוב, לידים מגיעים באופן רציף ובמחיר תחרותי, הקמפיינים נראים טוב, אבל אחוזי הסגירה? לא משהו לרוץ לספר עליו לחבר'ה.
האשמה העיקרית מבחינת הלקוחות הייתה "איכות הלידים".
אז דורי והצוות ניסו לשפר, דייקו מסרים, פילחו קהלים, שינו גישה, הפציצו ביצירתיות, ויצרו מערכי שיווק מפוארים. אבל הבעיה לא נפתרה.
בשלב הזה התחילה להתחדד ההבנה שאולי הבעיה נמצאת במקום אחר.
לאחר שעזב את סוכנות הדיגיטל, המשיך לחקור בנושא, יצר קשר עם חברות, נבר בנבכי ה-CRM והגיע לתחתית חבית הלידים, אל אלה שסומנו כלידים חסרי סיכוי או כאלו שפשוט לא ענו לאנשי המכירות במשך 3 – 4 פעמים.
בלי לדעת לאן המהלך יוביל, הוא הרים את הטלפון והתחיל לחייג, עוד ליד, ועוד אחד. במשך מספר שנים הוא וצוות מחקר המשיכו להתקשר ללידים "גרועים" כדי למקד ולהבין את הבעיה.
הם יצאו עם מסקנות חותכות –
הראשונה היא שאחת הדרכים הטובות לשיפור העבודה של אנשי המכירות היא לייעל להם את הזמן, ולחסוך מהם משימות טכניות ושוחקות שב-2022 אין שום סיבה לעשות.
המסקנה השנייה אולי משמעותית יותר – אנשי המכירות הם קודם כל… אנשים. אין להם את היכולת לנתח בזמן קצר את כל הנתונים הקיימים על כל ליד, לתעדף, ולבצע בחירה חכמה. אז משתמשים ב"תחושות בטן", שגם משפיעות על האמונה שלהם לסגור עסקה, ובתת מודע, גם על התפקוד בזמן השיחה.
את כל הפערים האלה, באה המערכת של CallMarker לפתור. לאחר שנים של מחקר ובסיס נתונים רחב של מיפוי מאות שיחות מכירה לאורך זמן, דורי שבת והצוות פיתחו מערכת בינה מלאכותית (AI) שיודעת להוציא יותר מכל ליד, לנצל היטב את הזמן של אנשי המכירות, ולמנוע שחיקה מיותרת, פיזית ומנטלית.
האם אפשר ללמד כלב זקן טריקים חדשים? כן. עם דמו חזק.
ב CallMarker הבינו שמנכ"לים ומנהלי צוותי מכירות שכבר ניסו דבר או שניים לא ממהרים לקפוץ על הדבר הנוצץ הבא, והבטחות על הנייר, גם אם המספרים מרשימים מאד – זה לא מספיק.
לכן הם מגיעים אליכם לעסק עם תצוגת תכלית שממנה קשה להתעלם.
"תנו לנו את אחד מאנשי המכירות שלכם למשך שעתיים ומאה לידים הכי גרועים שלכם".
כן, זה נשמע כמו משפט ממבצע סבתא, אבל זה עובד.
בדמו של שעתיים, בלי לבזבז לחברה את הלידים "האיכותיים", הצוות של CallMarker מראה איך אפשר להוציא יותר, גם מתחתית החבית.
ההדגמה הזו, שמשאירה לא מעט לסתות שמוטות אחריה, היא כרטיס הביקור המוצלח ביותר של CallMarker.
המתנה הכי גדולה לצוות המכירות
מי שלא מכיר את המערכת עלול בטעות לחשוב ש- CallMarker מאיימת בצורה כלשהי על אנשי המכירות הוותיקים ועל מנהלי צוותי המכירות.
האמת היא בדיוק הפוכה. זו המתנה הגדולה ביותר שהם יכולים לקבל.
CallMarker הופכת את העבודה של איש המכירות לקלה יותר. הוא מקבל את השיחות המתאימות, בזמן המתאים. נתקל בפחות התנגדויות, מצליח למכור יותר ולהרוויח יותר.
CallMarker מאפשרת לכל אחד להתמקד בעבודה שלו. איש המכירות מתמקד בשיחות, ולא מתעסק בחיוג, ב-CRM ובהמתנה שוחקת, וגם מנטלית הוא חווה הצלחה גדולה יותר שמייצרת יותר מוטיבציה ואיתה שיפור בתוצאות.
מנהל המכירות לא צריך "לטייב" לאנשי המכירות את הלידים או להתחיל לעבור בעצמו על הרשימות ולהתעסק בבחירת לידים, והוא יכול להתרכז בעבודה העיקרית שלו – להכשיר, לחנוך ולבקר את אנשי המכירות ולעזור להם באמת לעשות עבודה טובה יותר.
מה מספרים מהשטח?
יותר ויותר חברות, מהן מהמובילות בתחומן במשק, כבר נהנות מתוצאות משופרות בזכות Call Marker לאחר שהטמיעו את המערכת: ג'ולט, הולנדיה, פורטוגליס, מכללת שערי מדע ומשפט, איירופלקס ועוד, הם רק חלק מהחברות בהן המערכת היא כבר חלק בלתי נפרד ממוקד המכירות.
חוות הדעת לא חוסכות במחמאות.
"CallMarker הגדילה לנו את כמות ההמרות, כמות הפניות וכמות השיחות בערך פי 2" מספר אלעד הדר, מנכ"ל חברת הייעוץ Success.
יותם, מנכ"ל "זינוק", בית הספר ללימודי פסיכומטרי היה סקפטי לגבי התועלת שCallMarker יכולה להביא לו. אחרי תקופת שימוש של 9 חודשים זה מה שהיה לו להגיד:
"המערכת של CallMarker מאד חכמה, היא עובדת מדהים. הנציגים עוברים משיחה לשיחה בלי לבזבז זמן על המתנה מיותרת או תקלות טכניות, והתפוקה שלהם הוכפלה פי 2. עכשיו יש לי זמן לפתח עם הצוות תהליכים חכמים, לעבד את המידע, להשתפר, בלי שהייתי צריך לעשות שום שינווי במערך"
וכך זה ממשיך עם כל חברה שהטמיעה את המערכת, ולפעמים אפילו כבר אחרי ההדגמה הראשונית.
השעתיים שיכולות להקפיץ לכם את העסק
באמת שיש עוד המון מה להגיד על המערכת של CallMarker – החל מסטטיסטיקות ואלגוריתמים ועד הפילוסופיה של "אין לידים גרועים" ועשרות סיפורי מקרה שאפשר ללמוד מהם ועוד.
אבל זו לא הדרך של CallMarker, כי הם רוצים שתראו בעיניים, בעסק שלכם, עם הלידים שלכם ועם אנשי המכירות שלכם, רק עם תוצאות שעוד לא הכרתם.
זו הדרך היחידה להבין כמה המערכת הזו עוצמתית ומשמעותית וכמה היא יכולה לעזור לכם.
מחזיקים מוקד מכירות עם 3-15 נציגים?
לתוצאות יוצאות דופן גם אצלכם בעסק:
תאמו פגישת הדגמה ללא עלות וללא התחייבות וגלו בעצמכם את הכח של CallMarker