בתקופה בה לקוחות מצפים לשירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר - דיגיטלי, מהיר ויעיל שמאפשר להם נוחות מקסימלית, בעלי עסקים שרוצים לשמור ולהגדיל את מעגל הלקוחות חייבים לספק להם מענה מתאים ולהטמיע את הכלים המתאימים בעסק כבר מהיום הראשון. מהם הפתרונות הטובים ביותר בשוק לניהול עסק ב 2023?
החיים המודרנים עברו להתנהלות דיגיטלית בקצב מהיר. תוצאות חיפוש מופיעות תוך חלקי שנייה, היומן מנוהל בטלפון, המסמכים שמורים בענן והקניות נעשות באפליקציה. כך התרגלנו לחיות.
גם הלקוחות של היום דורשים סטנדרט שירות גבוה יותר, המתאים לקצב ולאופי של החיים מסביב. ב-2023 אפשר כבר להגיד – המהפכה הדיגיטלית הושלמה. עכשיו יותר מתמיד עסקים שלא מסוגלים לתת שירות דיגיטלי מהיר ויעיל נשארים מאחור ומסתכנים באובדן לקוחות, לצד בלאגן ארגוני ותפעולי בכל הנוגע לקבלת תשלומים, הפקת קבלת וחשבוניות וניהול ההוצאות וההכנסות של העסק.
מספיק להסתכל על המצב בעולם כדי להבין שהצרכים של הצרכנים ושל העסקים השתנו. באירופה ובארה"ב גם העסקים הקטנים ביותר יודעים לסלוק באשראי או דרך הטלפון, להוציא חשבוניות וקבלות אונליין, לתת שירות וגם למכור בצורה דיגיטלית מלאה, ועסקים שלא מיישרים קו ומתקדמים פשוט נשארים מאחור ומאבדים לקוחות.
לכן, אחד הדברים הראשונים שעסק פעיל צריך הוא פתרון תשלום מגוון בדגש על תשלום באשראי לצד אפשרות הפקה וניהול חשבוניות באופן דיגיטלי לחלוטין. מייד אחר כך מגיע תורן של מערכות העוזרות בתפעול נכון של העסק, כמו ניהול ושמירת קשר עם הלקוחות, דיוור, מעקב אחר משימות, תזכורות ועוד. ב-2023, הדרך הנכונה ביותר לטפל בנושאים אלה היא בצורה דיגיטלית מלאה, שתחסוך לכם זמן, כסף, עוגמת נפש, ותאפשר לכם להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלכם.
הלקוחות דורשים גם מעסקים קטנים ובינוניים ליישר קו עם הסטנדרט
האם אתם מסוגלים לדמיין עסקים כמו תחנת דלק, סופרמרקט, בית מרקחת ואפילו מסעדה שלא מקבלים אשראי? לא ממש.
בעבר, הקמת מסוף אשראי דרשה תשתיות שלא היו זמינות לכל עסק, כמו קו טלפון או מכשיר סליקה ייעודי. חוסר זמינות וסרבול בתהליך, בנוסף לעמלות סליקה גבוהות, הרחיקו את אופציית החיוב באשראי מעסקים רבים.
אך כיום, הדרישה לתשלום באשראי היא גורפת, וכמו שמצפים ליכולת הזו מתחנת הדלק או המסעדה, לקוחות מצפים לאותו שירות גם מעסקים קטנים כמו החשמלאי, חנות האופניים או הקוסמטיקאית.
לשמחתנו הרבה, היום הקמת מערך סליקה, המאפשר ללקוחות לשלם באשראי כמעט מכל מקום, הוא תהליך פשוט האורך כחמש דקות ומצריך ארבעה חמישה קליקים על העכבר ולא יותר.
עסק שלא יאפשר ללקוחותיו את צורת התשלום הזו, יאבד אותם אט אט ויתקשה להמשיך לשרוד את התחרות סביבו, שאף תחום לא חומק ממנה..
גם בנושא ניהול החשבוניות המצב דומה. לקוחות עסקיים מצפים לקבל את החשבונית במייל באופן מיידי, שם היא מתויקת באופן דיגיטלי כמובן, ומועברת לטיפול, לעיתים אפילו באופן אוטומטי.
לא יודעים לספק ללקוחות את השירות הזה? אתם בוודאות מפסידים במירוץ מול המתחרים שלכם. ואם עדיין לא הרגשתם את זה? תרגישו בקרוב.
רוצה ליישם פתרונות טכנולוגיים לתפעול העסק?
ליצירת קשר עם החברה הותיקה והמובילה בתחום בישראל
יש להשאיר פרטים בטופס המצורף
"ומה אם אני לא טיפוס טכנולוגי?"
מכיוון שהפתרונות המוצעים לעסקים הם בעיקרם פתרונות טכנולוגיים, בעלי עסקים שחושבים על עצמם כ"לא טכנולוגיים" נוטים לוותר מהר מידי על הפתרונות המוצעים ולגזור על עצמם שימוש בפנקסים, ניירות ותהליכים ארוכים, מסורבלים ומיותרים.
אך הפחד מטכנולוגיה וממערכות דיגיטליות מתקדמות, ברוב המקרים לא מוצדק. ככל שהמערכות מתקדמות יותר, הן הופכות דווקא לידידותיות יותר לשימוש, מרבית המערכות היום דומות ברמת השימוש לתוכנות דואר, לרשתות חברתיות או לאפליקציות ניהול, כלומר – מתאימות לכולם.
לכמה מערכות תזדקקו על מנת לספק פיתרון כולל לעסק ?
נתמקד בשני הצרכים העיקריים של בעלי העסקים – סליקת אשראי והפקת חשבוניות.
ישנן מערכות המציעות את אחד מהשירותים, אך לא את האחר.
כל חיפושנו אחר יתרון לפיצול זה העלה חרס. רק חסרונות מצאנו.
ההפרדה בין מערכת הפקת החשבוניות לזו של סליקת האשראי מסבכת את התהליך, גורמת לכפילויות או לנתונים חשובים ליפול בין הכסאות.
מטרת העל של מערכות הדיגיטליות היא לפשט את הדברים, להטמיע אוטומציה ולהפוך את התהליכים שעד היום דרשו ידע טכני לכמה שיותר פשוטים לתפעול.., לכן אנחנו ממליצים לבחור במערכת שיודעת לתת פתרון מקיף של כמה שיותר שירותים בדגש על אפשרות הסנכרון ביניהם.
ניהול העסק מעבר לסליקה וחשבוניות
בשלב מסוים בהתפתחות של עסק, נדרשים כלי ניהול נוספים, כמו מערכת CRM לניהול לקוחות, מערכת דיוור, כלים למסחר אלקטרוני ועוד. במקרים אלה, לכלים הדיגיטליים יתרון משמעותי על הכלים המסורתיים המיושנים שאינם מציעים כלל אוטומציה או תכונות מתקדמות אחרות.
גם במקרה הזה, השאיפה היא שהמערכות ידעו לתקשר אחת עם השנייה ליצירת תהליך פשוט ואוטומטי לניהול העסק, ולשם כך מומלץ לבחור במערכת ניהול שיש לה כמה שיותר אפשרויות מתקדמות. גם אם נראה לכם שבשלב זה התכונות האלה כלל אינן נחוצות לכם, השינויים מתרחשים מהר, התגובות צריכות להיות כמעט מידיות, ומה שנראה אתמול כמיותר, מחר כבר יהיה חלק אינטגרלי מהעבודה.
Invoice4U מספקת את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת
Invoice4U מציעה פיתרון מקיף לסליקה, הפקת חשבוניות וכלי ניהול מתקדמים לעסקים, חדשים וותיקים כאחד.
החברה הותיקה, מחלוצות התחום בארץ, מציעה מערכת מתקדמת, הכוללת הפקת חשבוניות ומסמכים ומערכת סליקת אשראי, כמובן בסנכרון מלא ביניהן, ובנוסף, החברה יודעת לספק לעסק כלי ניהול כמו CRM, מערכת דיוור, דפי נחיתה, דפי חיוב, הפקת דוחות, אפשרויות למכירה ברשת ועוד. האפשרות לסנכרן בין כל הכלים המתקדמים לכדי מערכת אחת, יוצרת עבור בעל העסק אינספור אפשרויות ללא צורך להעסיק צוות גדול, אנשי מקצוע ייחודיים או לרכוש יכולות טכנולוגיות.
מבינים היטב את השטח
היוזמה להקמת מערכת Invoice4U הגיעה מתוך משרד רואי החשבון זיו שיפר ושות' והחיבור לשטח ולצרכיהם האמיתיים של בעלי העסקים מלווה אותם בכל פיתוח גם היום. "החיבור לשטח הוא נר לרגלי החברה, ומה שמשאיר אותנו עם יד על הדופק ועם התפתחות בלתי פוסקת. כל צורך שעולה מן השטח, מקבל מענה מהיר, לפעמים בצורת הוספת אפשרות במערכת, לפעמים בצורת פיצ'ר חדש ולפעמים בצורת שינוי רוחבי. ההבנה המעמיקה של צרכי לקוחות הקצה, מאפשרת הקשבה ויישום מהיר" מספר לנו רו"ח יורם שיפר ממקימי החברה.
גם בשירות וגם בעמלות – התנאים הטובים ביותר לבעלי העסקים
ב- Invoice4U מבינים היטב את המחסום המנטלי שיש לחלק מבעלי העסקים באימוץ מערכת דיגיטלית לעסק. לכן מקפידים ב-Invoice4U לספק שירות ותמיכה צמודה ללקוחותיהם. "זה מתחיל בהדרכת שימוש אישית במערכת" מספרת לנו טלי שיפר מנכ"לית Invoice4U "כל לקוח חדש מקבל הדרכה אישית, מנציג בשר ודם, אותו הוא יכול לשאול שאלות במקום, להתעכב על הדברים החשובים לו ולהיות בטוח שהוא מבין את אופן השימוש, ואם לא – להמשיך לשאול. בנוסף, יש לנו תמיכה בזמן אמת, כולל כמובן תמיכה אנושית, בכל דרך אפשרית – מייל, טלפון, ווטסאפ, שיחת וידאו ועוד. אנחנו מבינים שלקוח שלא מבין איך להפעיל את המערכת – העסק שלו כרגע עומד. אנחנו מאד רגישים לנושא"
בנוסף לתמיכה הנרחבת ושירות הלקוחות, ב Invoice4U החליטו לעשות צעד להפחתת עלויות לעסקים: עמלת סליקה של החל מ 1%, הנמוכה ביותר מבין כלל המתחרים, כולל פתרונות הסליקה של הבנקים הגדולים וחברות האשראי עצמן.
גם בשטח – המערכת של Invoice4U איתכם
אם חשבתם שמערכות דיגיטליות מתאימות רק לעסקים המחוברים למשרד ונמצאים כל היום מול מחשב, כנראה לא פגשתם את האפליקציה של Invoice4U.
"יש לנו כמה אלפי משתמשים שכלל לא מתחברים דרך המחשב ומנהלים את הכל מהאפליקציה" מספרים לנו בחברה. ב Invoice4U מבינים שגם אנשי השטח, שנמצאים בפגישות, בביקורי בית, עובדים בשטח בכל תחום שהוא, צריכים פתרונות דיגיטליים, ולכן השיקו אפליקציה המאפשרת להשתמש בכל יכולות המערכת בנוחות ובקלות מהטלפון הנייד.
כבר יש לכם מנוי במערכת אחרת? המעבר פשוט ונוח.
כל נותני השירותים רוצים לגרום לנו לחשוב שאנחנו "נעולים" אצלם. בנקים, קופות חולים, חברות ביטוח, כולם רוצים ליצור מצג כאילו מעבר מנותן שירות אחד לאחר כרוך בגיהנום בירוקרטי ופוטנציאל תקלות גבוה.
עולם מערכות החשבוניות והסליקה לא יוצא דופן בעניין זה. אך האמת היא, שמעבר בין מערכות הוא פשוט מאד. כל מה שנדרש הוא מספור כרונולוגי במערכת החדשה המתחיל מהמספר העוקב לחשבונית האחרונה שהופקה במערכת הישנה,, ולהזין מחדש מספר פרטים. זהו תהליך פשוט וקצר, וצוות התמיכה של Invoice4U ישמח לעזור לכם בו.
בעלי ובעלות עסקים – העולם הדיגיטלי כאן בשבילכם
אין טעם להילחם בזה, להיפך, צריך לדעת לנצל את היתרונות של עולם טכנולוגי, דיגיטלי, מהיר ותובעני.
מערכת החשבוניות והסליקה של Invoice4U מספקת פתרונות מובילים בתחום כבר כמעט 20 שנה, זהו פתרון מצוין כדי לחסוך זמן וכסף רב ולאפשר לבעלי עסקים למקד את תשומת הלב במה שהם באמת טובים בו – העסק שלהם.
להיאבק במהפכה הדיגיטלית השוטפת אותנו זה חסר טעם. במקום להיאבק – מנפו את העולם הדיגיטלי לטובתכם.
תנו למערכות לעשות את העבודה השחורה, ואתם התפנו לנהל את העסק שלכם באופן שיהיה העסק הכי טוב בתחום.
אנחנו מבטיחים – מרגע שתתחילו, לא תבינו איך ניהלתם את העסק אחרת.