איך להכפיל הכנסות, להגדיל רווחים ולסגור יותר עסקאות, השיטה ששינתה את חייהם של אלפי בעלי עסקים נחשפת

8,344
שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

לאחר שעזר לאלפי בעלי עסקים להכפיל ואף לשלש את ההכנסות שלהם, יוסי לוי, הגורו השיווקי, מדבר על השיטה הייחודית שפיתח שמביאה עסקים להצלחה

יש לא מעט שיטות שיווק ויועצים עסקיים שם בחוץ שמבטיחים לבעלי עסקים פתרונות קסם, תאוריות או חצאי פתרונות ומשאירים אותך לבד עם התחושה הקשה שיצאת פראייר, אבל למעטים מהם יש ניסיון ממשי מהעולם האמיתי. למעשה, לפעמים נראה שיש יותר יועצים עסקיים מאשר עסקים ובעלי עסקים.

אז איך אפשר לדעת למי כדאי להקשיב?

בחיים תמיד חשוב לדעת עם מי להתייעץ

יוסי לוי מכיר את ההתלבטות הזאת מקרוב. 

היום הוא אחד מיועצי השיווק המוכרים ביותר בארץ ובמגזר היהודי בארה"ב, ונמצא בשורה אחת עם קולגות מהתחום שחלקם הם מהיועצים העסקיים הטובים ביותר בעולם, כמו ג'י אברהם, פרנק קרן וליסה ססוביץ'. לא לחינם החברה של יוסי לוי הוגדרה במדידה של מגזין גלובס כאחת מ-50 החברות הצומחות ביותר בישראל, לאחר סינון אובייקטיבי של אלפי חברות באמצעות גלובס וסטטיסטה, אבל עד לפני 10 שנים הוא היה במקום אחר לגמרי.

ספר לנו קצת על עצמך

"התחלתי את הדרך העסקית שלי לפני עשור בערך עם חברת סטארט-אפ כושלת, שהייתה מאד קרובה לפשיטת רגל. הפסדתי קרוב ל-2 מיליון (!) דולר, ופשוט עשיתי את כל הטעויות האפשרויות. באמת. אבל דווקא מהמקום הזה הגעתי לתובנה מאד גדולה ביחס לעסק שלי וביחס לעסקים באופן כללי. הבנתי שהכל מתחיל ונגמר בשיווק. אני יכול להיות הכי טוב במה שאני עושה, אבל כל עוד אני בעצמי לא אהיה מקצוען במכירות, בפרסום ואיך לכתוב נכון שיווקית, אני אמשיך להיות תקוע במקום, ולא משנה כמה כסף אני אוציא על יועצים עסקיים שבפועל אף פעם לא הקימו עסק בעצמם." 

אז מה עשית כדי לפתור את המצב שהיית בו?

"הבנתי שדווקא במקום הנמוך ביותר מסתתרות התובנות הטובות ביותר. עשיתי חושבים, התייעצתי עם האנשים הנכונים, הסתכלתי מלמעלה על העסק שלי וחיפשתי איפה הטעויות ואיך אני יכול לפתור אותן. למזלי הצלחתי והיום אני בעלים של 5 חברות בשווי של מיליוני דולרים. 

זה כמובן לא קרה ביום אחד, וזה לקח שנים של ניסוי וטעייה, פיתוח קשרים עם המנטורים העסקיים המובילים בעולם ובעיקר המון דיוקים לאורך כל הדרך. עם הזמן ראיתי שמה שעבד לי, יכול לעבוד בכל עסק, לא משנה באיזה תחום ובאיזה שלב הוא נמצא. ואז החלטתי שאני חייב להביא את הידע הזה לעוד אנשים ובעלי עסקים, כדי שלא יגיעו למצב שהייתי בו."

רוב בעלי העסקים לא מבינים עד הסוף איך עושים שיווק נכון

לוי מאמין שלכל בעלי העסקים יש פוטנציאל לגדול, לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהרוויח המון כסף, פשוט רובם לא יודעים איך לעשות שיווק נכון ומדוייק שממגנט אליהם את הלקוחות ומגדיל את המכירות. 

איך היית מתאר את בעלי העסקים שמגיעים אליך? הם באים מתחום מסוים או שהעסק שלהם בגודל מסוים?

"מגיעים אליי בעלי עסקים מכל הגדלים ומכל התחומים: מיועצים, מטפלים מאמנים, חברות הייטק, אדריכלים עורכי דין והרשימה עוד ארוכה!" הוא צוחק.

"אבל יש דבר אחד שמשותף לכל מי שמגיע. כל מי שמגיע אליי, כמעט בלי יוצאים מהכלל, מגיע עם רעב בעיניים ועם רצון מאד גדול להצליח. הדבר היחיד שחסר להם הוא הבנה מעמיקה יותר של התהליך השיווקי שצריך לעמוד מאחורי העסק שלהם."

אז מה הם בעצם יכולים ללמוד מהניסיון שלך?

"מתוך הניסיון האישי שלי ומאלפי עסקים שליוויתי להצלחה, הבנתי שכל העסקים צריכים שיהיה להם תהליך שיווקי חזק, והמטרה שלי היא לעזור להם להבין את התהליך הזה. אבל ממש להבין אותו עד הסוף, כל שלב ושלב, כלומר ליצור להם סוג של 'סיסטם' מסודר, כך שיהיה ברור בדיוק מה הם צריכים לעשות בכל רגע ובכל שלב בעסק שלהם. 

אני מראה להם איך אפשר ליצור זרימה עקבית של לקוחות חדשים, איך אפשר למכור הרבה הרבה יותר בלי לגרום לאנשים להרגיש שאתה מוכר להם בכוח, איך לחשוף את העסק לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, לסגור יותר עסקאות במחירים יותר רווחיים, לגדול בעקביות ובסופו של דבר- להרוויח את מה שמגיע להם באמת. 

ובפועל, ראיתי לאורך השנים בסדנאות שלי איך בעלי עסקים מבינים את השיטות שלי, מטמיעים אותן בעסקים שלהם ויוצרים קפיצה משמעותית בהכנסות ומשפרים את איכות החיים שלהם."

הצטרפו לאתגר השיווקי של יוסי לוי לבעלי עסקים!

הטבה לזמן מוגבל: קבלו את כל התכנית ללא עלות!
השאירו פרטים עכשיו וקבלו גישה מיידית לאתגר שיקפיץ בעוצמה את העסק שלכם קדימה:

    "ההכנסות שלי צמחו מאלפיים, לשבעים אלף ש"ח"

    ובאמת, את ההוכחות להצלחת השיטה של לוי אפשר ממש לראות בשטח. יש לו מאות סיפורי הצלחה ומאות בעלי עסקים שרק רוצים לספר איך הם הצליחו לקדם את העסק שלהם בזכות השיטות שלו. 

    יעל, למשל, נטורופתית ומטפלת בחרדות, בעלת עסק מתחיל, שפשוט לא האמינה שזה מה שיקרה לה בתכנית של יוסי לוי. 

    יעל, איך הגעת לתכנית של יוסי לוי?

    הגעתי ליוסי לוי בעקבות המלצות וכי הבנתי שאני לא רוצה לנסות ולטעות לאורך הדרך בייחוד בהתחלה, אלא לקבל שיטה טובה ובדוקה. לקחת משהו שיתן לי ליווי צמוד, ביטחון, תמיכה מקצועית רחבה ומעטפת מלאה. ומעבר לזה, מצאתי גם אוזן קשבת, לב רחב ופרגון ענק. היום בזכות יוסי אני נמצאת במקום אחר מבחינה עסקית וגם הגשמתי חלום ומימשתי את עצמי. היום אני נותנת את השירותים בעסק שלי בגאווה, ויכולה גם להגיע להכנסות של 70,000 ש"ח בחודש בעקביות והכל באמת בזכות התהליך שעברתי אצל יוסי."

    שמו של יוסי לוי נקשר כבר לאותו 'סיסטם' וגם עסקים וותיקים מגיעים אליו כדי ללמוד ולהתפתח גם אחרי שנים רבות של ניסיון. אחת מהם היא דפנה, בעלת עסק ותיקה ומוכרת בתחום ההלבשה התחתונה לנשים, ששמעה על השיטה והבינה שהיא חייבת להגדיל את העסק שלה ולשבור את תקרת הזכוכית שהגיעה אליה.

    ספרי לנו על החוויה שלך בתכנית של יוסי.

    "העסק שלי קיים כבר 40 שנה. אם לפני שהגעתי לתכנית של יוסי, הייתי תקועה באותה רמת הכנסה במשך שנים רבות ולא ידעתי איך אני עוד יכולה לגדול. בזכות השיטה של יוסי למדתי איך לתמחר נכון את המוצרים שלי ולהרוויח יותר על כל מוצר וכן לנהל ביעילות את החברה. להגיע לאלפי לקוחות חדשים שרק מחכות לקנות ממני. בסופו של דבר הגדלתי את כמות הלקוחות מ82 אלף ל160 אלף לקוחות תוך 4 חודשים.

    "הפכתי משכיר בקיבוץ, למומחה בינלאומי עם עסק יציב ומשגשג" 

    אחד ממאות בעלי העסקים שחייהם השתנו מקצה לקצה הוא אריה, מנחה הורים מהמובילים בתחום .

    "התחלתי כשכיר והרגשתי שיש לי המון ידע להביא לעולם אבל לא ידעתי איך להגיע האנשים הנכונים ולהצליח להרוויח כסף. בתוכנית של יוסי למדתי איך למכור בצורה חזקה שגורמת ללקוחות לרצות לקנות ממני, בלי לרדוף אחריהם ולנסות לשכנע. כיום באים אליי לקוחות מכל העולם שרק מחכים לקבל את השירות שלי. בזכות השיטות שלמדתי אצל יוסי שילשתי את ההכנסות והעלתי את רמת החיים שלי.

    הצטרפו לאתגר השיווקי של יוסי לוי לבעלי עסקים!

    הטבה לזמן מוגבל: קבלו את כל התכנית ללא עלות!
    השאירו פרטים עכשיו וקבלו גישה מיידית לאתגר שיקפיץ בעוצמה את העסק שלכם קדימה:

      אנשי השיווק המוכרים בארץ ובעולם ממליצים

      לוי הוא בין מנטורי השיווק היחידים בישראל שהצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית שלהם ולהגיע לתודעה העולמית. על אף שהוא נמצא בתחום רק כמה שנים, השיטה שלו כבר הולכת לפניו והיא משכה את תשומת הלב של מומחי השיווק הגדולים בעולם, בעיקר מארה"ב, כמו ג'יי אברהם, פרנק קרן וליסה ססוביץ', ולאחרונה גם הוזכר בספר המדובר "מעשה בעשרה עקרונות" מאת עו"ד ליאור טומשין, מחברת מרקמן טומשין ושות', על האפשרות ליצור מציאות חדשה באמצעות יצירתיות, ואיך הכל קשור בסופו של דבר לשיווק נכון. 

      צילום מתוך הספר "מעשה בעשרה עקרונות" מאת ליאור טומשין

      אתגר ייחודי שמטיס את בעלי העסקים להצלחה

      מתוך כל הניסיון הזה, ומתוך ההבנה שגם עם שיטות שיווק בדוקות חייבים כל הזמן לחדש, יוסי לוי יצא עם אתגר חדש לבעלי עסקים- וכן, גם לעצמו.

      יוסי, מה זה בדיוק האתגר החדש הזה?

      "מדובר בתוכנית חדשה ועוצמתית שאני יודע שהולכת להוציא בעלי עסקים מהתקיעות בעסק שלהם. במשך 10 ימים, בעלי העסקים שירשמו לאתגר יקבלו מסרים מלאי השראה בכל בוקר באמצעות קבוצת וואטסאפ שקטה. ככה הם יוכלו להתחיל את היום שלהם בצורה הכי ממוקדת שאפשר.

      בהמשך האתגר הם יקבלו 5 סרטוני וידאו עם שיעורים מיוחדים ומשימות פשוטות וכיפיות, שמטרתן לעזור לאותם בעלי עסקים להבין את הלקוחות שלהם, את התהליך שהם עוברים ומה מביא אותם להתעניינות ולקניה, וכך בעצם להגדיל את כמות הלקוחות ובהתאם את ההכנסות. וכמובן, כל מי שישתתף באתגר יהיה חלק מקהילה גדולה, עוצמתית ותומכת של בעלי עסקים מכל הארץ."

      האם האתגר מיועד לכל בעלי העסקים?

      "כן, אבל בעיקר עבור אלו שלא מרוצים מהתוצאות העסקיות שלהם ומההכנסות שלהם והם מחפשים דרכים להגדיל אותן. אותם בעלי עסקים יודעים שיש שוק ענק של לקוחות פוטנציאליים שם בחוץ, אבל הם פשוט לא יודעים איך להגיע אליהם כי חסרה להם השיטה השיווקית הנכונה. ככה הם נשארים 'תקועים', תחת תקרת זכוכית, עובדים יותר מדי, לא מצליחים לחסוך לדברים שהם רוצים ולא נהנים מאיכות חיים טובה. 

      אני רוצה להיות האדם שישנה את כל זה עבורם." 

      "הייתי במקום שלהם ואני יודע בדיוק איך לעשות את זה"

      אם יש משהו אחד שיוסי בעצמו הזכיר לכל אורך הראיון וגם הלקוחות המרוצים שלו חזרו על כך שוב ושוב היא העובדה שיוסי יודע על מה הוא מדבר. לא מדובר באחיזת עיניים, אלא ניסיון שנצבר ביזע ודמעות בעולם האמיתי. 

      "אני חוזר על זה כל הזמן גם מול הלקוחות שלי, כי אני רוצה שיראו את הכנות שלי ביחס לעניין הזה." יוסי מסביר. "חשוב לי שכל עסק ידע שגם ממצבי משבר אפשר לצמוח רק צריך להשתמש בכלים הנכונים ולהתמיד, ולא להתייאש כשהמצב קשה"

      יוסי מפרט כי האתגר החדש הוא הכלי שינגיש את שיטתו עבור כמה שיותר בעלי עסקים, וכעת הוא מציע הרשמה אליו ללא תשלום.

      מה זאת אומרת ללא תשלום?

      "אני מאמין שמי שרוצה למקסם את רווחי העסק שלו צריך לעשות את זה לא עכשיו, אלא אתמול. וככה, כדי למנוע מבעלי עסקים להתלבט, אני מציע את האתגר העוצמתי הזה ללא תשלום. בסופו של האתגר יהיה וובינר שיסכם את הכל ויראה לבעלי העסקים שיצטרפו איך אפשר לשנות את העסק שלהם ולקדם אותו כמו שהם תמיד רצו." 

      הצטרפו לאתגר השיווקי של יוסי לוי לבעלי עסקים!

      הטבה לזמן מוגבל: קבלו את כל התכנית ללא עלות!
      השאירו פרטים עכשיו וקבלו גישה מיידית לאתגר שיקפיץ בעוצמה את העסק שלכם קדימה:

        אתר המערבולת מביא את התוכן הטוב והאיכותי ביותר בכל תחומי החיים. מעת לעת אנו מארחים כתבים אורחים ומאפשרים להם להפנות את תשומת ליבם של הגולשים להצעות של צד שלישי, כולל הפנייה בעזרת קישורים.

        גילוי נאות

        כמה קטנועים אתה מחזיק בעסק?

        מרחק נסיעה חודשי ממוצע:

        קטנוע בליץ

        קטנוע בנזין

        סה”כ לחודש

        על פי הנתונים שהכנסת העסק שלך יכול לחסוך ₪ בשנה בזכות הקטנוע החשמלי

        לפרטים נוספים ותיאום נסיעת מבחן השאר פרטים עוד היום:

        פנייתך התקבלה!