מערכות לניהול מתנות, תגמול עובדים ושימור לקוחות, יכולות להפוך למשימה קשה ומתסכלת עבור חברות המעסיקות המון עובדים ומתנהלות מול אלפי לקוחות וספקים. אז, כיצד החברות הגדולות מנהלות את מתנות בארגון שלהם בשנת 2024? ומהי המערכת הטובה ביותר בישראל? יצאנו לבדוק
בכל עסק, גדול או קטן, יש צורך לתגמל את העובדים ולשמר את הלקוחות. זה יכול להיות באמצעות מתנות לחגים ולימי ההולדת, תגמולים, שוברים או אפילו סתם אירועים קטנים ושמחים.
חברות מובילות בארץ ובעולם כבר מזמן מבינות את חשיבותם של עובדים מרוצים, ומשקיעות משאבים רבים כדי לשמור על שביעות רצון גבוהה של העובדים ולייצר "זוהר" סביב מקום העבודה, ובכך לגרום לאנשים רבים להילחם על משרות בחברה שלהם.
על שימור הלקוחות אין צורך להרחיב. כל בעל עסק או מקבל החלטות בתחום העסקי, מבין שמעבר לשירות שהוא מספק ללקוח, עליו לדאוג ליחס אישי, ואפילו למתנות קטנות, שיגרמו לו להבין שהוא בחר בספק הנכון.
בחברות גדולות בעיקר, שמעסיקות עובדים רבים ומתנהלות מול אלפי לקוחות וספקים, האתגר גדול אף יותר. פעמים רבות ניהול המתנות בארגון הופכת למשימה קשה ומתסכלת, בגלל מערכות טכנולוגיות ישנות, ושנים של שימוש בשוברי הנייר.
כמעט אין חברות שנותנות מענה טכנולוגי יעיל וקל לשימוש, להפצת אלפי, ולפעמים עשרות אלפי שוברים ביום, בצורה תקינה, ועם מגוון ענק של מתנות שהעובדים והלקוחות יאהבו באמת. מעט יותר חברות עומדות בתקנים המחמירים של אבטחת מידע, שכן מידע אישי של עובדים ולקוחות, לפעמים גם בתעשיות ביטחוניות, הוא רגיש, ובתקופה שבה גלישה באינטרנט הפכה לדבר מסוכן, אבטחת המידע היא קריטית.
מעבר לכך, אירועים שמחים בארגון הם כבר מזמן לא רק בחגים. חברות רבות נותנות מתנות גם בימי הולדת ובימים שמחים, חברות אחרות משתמשות במערכת תגמולים לעובדים מצטיינים, וגם במערכות נאמנות לשימור לקוחות. בעולם של מציאות משתנה, חברות רבות נשארו מאחור ולא יודעות לספק את המענה הראוי לכל האירועים השמחים שקורים אצלך בארגון, בצורה אוטומטית וקלה לתפעול.
צריך מערכת לניהול מתנות, תגמולים או שימור לקוחות בארגון שלך?
מלא/י את הטופס וקבל/י הטבה מיוחדת לשנה החדשה
מערכת המתנות ששינתה את כללי המשחק
XTRA גיפט קארד היא חברה ישראלית פורצת דרך בתחום ניהול המתנות, תגמולים, ושימור לקוחות בישראל, עם ותק של 24 שנים בתחום. ברשימת הלקוחות שלה תמצאו כמה מהחברות הגדולות במשק הישראלי, כמו חברת כלל, סלקום, בנק דיסקונט ,הבינלאומי ,ישראכרט,הייטק ו…
עם ניסיון של מעל ל-1500 לקוחות מאז הקמתה, XTRA בנתה את המערכת האולטימטיבית לבקרה וניהול תקציב המתנות בארגון. היא מציעה מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לכל אירוע שמח בארגון, ומתאימה את עצמה לכל לקוח, עם מענה לכל צורך ולכל תקציב. המערכת מראה כמה שוברים נוצלו, באיזה סכום, כמה כסף נותר במערכת, וניתן להעביר את תקציב המתנות מפעילות אחת לשנייה. הטכנולוגיה הזאת חסכה ללקוחותיה עשרות אלפי שקלים בשנה.
בנוסף, XTRA עומדת בתקנים המחמירים ביותר בתחום הסייבר בישראל, ובעלת תקן ISO 27001. מערכות האבטחה של XTRA הן המחמירות ביותר, ובהתאמה אישית לדרישה של כל הלקוח, כולל מערכות API.
במערכת של XTRA תמצאו מעל ל-2000 מותגים, מתנות, חופשות, חוויות, מסעדות ורשתות שיווק גדולות. כל אחד יכול למצוא מתנה שתתאים לו ב-XTRA, שמתגאה בכך מאוד, ומתחייבת לשרות הטוב ביותר למחירים תחרותיים ולמוצר הטוב ביותר בשוק המתנות בישראל.
רוצה את מערכת המתנות האולטימטיבית של XTRA בארגון שלך?
מלא/י את הטופס וקבל/י הטבה מיוחדת לשנה החדשה
"כשמישהו מתקשר אלינו להגיד שזו המתנה הכי טוב שהוא קיבל – אני יודע שעשינו עבודה טובה"
רפי שמיר, מנכ"ל החברה, ידוע כאחד מאנשי המקצוע המנוסים בישראל בתחום המתנות, התגמולים ושימור הלקוחות. הוא התחיל את דרכו בתחילת המילניום כשעבד מול מוקדי המכירות של סלקום ובזק, שחיפשו מענה ללקוחות שרוצים לעזוב את החברה, ובנה מערכת פורצת דרך בישראל לשימור לקוחות, דבר שהיום נראה מובן מאליו.
"היינו שולחים שוברים לבתי קפה ללקוחות שמבקשים לעזוב. היינו מהראשונים שבנו "מערכות נאמנות לקוח", לימים הדרישה עבור המערכת עלתה ועלתה, וממערכת לשימור לקוחות, הפכנו לאתר לבחירת מתנות, ופיתחנו את הארנק הדיגיטלי הראשון בישראל לעובדים. מאז עבדנו עם מעל ל-5000 חברות וארגונים, מבתי העסק הקטנים ביותר לתאגידים הגדולים במשק הישראלי". מספר רפי.
"כיום XTRA מפתחת את המערכות הטכנולוגיות המתקדמות בישראל, ומאפשרת לכל לקוח עסקי לקבל פיתרון בניהול המתנות, תגמול עובדים ושימור לקוחות. אנחנו חווים גדילה משמעותית בהיקף הפעילות, כיוון שמקבלי החלטות רבים כבר יודעים ש-XTRA היא המערכת היחידה שעונה על כל הדרישות. מה שמנחה את החברה הוא הרצון לשמח את כל מי שמקבל XTRA בכל אירוע. בזה אנחנו נבחנים וזה הפידבק הכי חשוב לנו. כשמישהו מתקשר אלינו להגיד שזו המתנה הכי טוב שהוא קיבל – אני יודע שעשינו עבודה טובה"