אלו האנשים שחסכו מעל ל-624 מיליון ש"ח בתשלומי המשכנתא ליותר מ-5,200 משפחות

21,683

כולם כבר יודעים – שוק הנדל"ן בארץ הוא תחום לא פשוט בכלל. ובכל זאת, ובמיוחד בגלל הריביות הנמוכות המוצעות בימים טרופים אלה, אנשים רבים מצליחים להגיע למצב בו הם יכולים לרכוש נכס, בין אם להשקעה או למגורים, ומתחילים במירוץ לדירה המובטחת – למרות הקשיים. רק שהמירוץ הזה מלא במהמורות ובמכשולים – כשהראשון, העיקרי והמשמעותי ביניהם הוא איך לקבל את המשכנתא בתנאים הטובים ביותר.

ריבית פריים, הצמדה למדד, שיטת שפיצר או לוח סילוקין – מדובר במילים שאנחנו, הציבור הרחב, לא מכירים, אבל הן קריטיות ללקיחת משכנתא. רובנו לא מבינים את כל התנאים עד הסוף כשמדובר במשכנתא, והפער הזה הוא בדיוק מה שמשחק לידיהם של הבנקים ועלול לעלות לנו בהרבה מאוד כסף. מדובר לרוב בסעיפים קטנים ועקיפים שמנוסחים בצורה שקשה להבין – על אחת כמה וכמה אם אין לך רקע בנושא – ומי שלא מבין בהם, לא יכול לדעת אם הוא משלם יותר מדי ריבית, או שהמשכנתא נפרסה לזמן ארוך מדי.

חלקנו אף סומכים על הבנקים שיתנו לנו את התנאים הטובים ביותר למשכנתא, אבל זו תקוות שווא. אנשים רבים שכבר עברו את התהליך יגידו לכם את אותו הדבר – הבנק מייצג את האינטרסים הכלכליים של עצמו, ולא את האינטרס שלכם. 

"נמאס לנו לצאת פראיירים"

מאיר וידר, מחברת הייעוץ המובילה "וידר משכנתאות", מספר שלקוחות רבים שמגיעים אליו לעזרה וסיוע אומרים ברובם את אותו הדבר – "נמאס לנו לצאת פראיירים מול הבנקים הגדולים". ובשורה התחתונה, הם צודקים: הבנקים, באופן טבעי, רוצים להרוויח, ולכן הם יעשו את מה שמשתלם להם ואת מה שישרת את האינטרס שלהם, מה שישפיע על התנאים של אלו המעוניינים לקחת הלוואה. 

במהלך התחקיר לכתבה דיברנו עם אנשים רבים, וכולם סיפרו את אותו הדבר, בגרסאות שונות: יחסי הכוחות לא שווים במעמד של האזרח הקטן מול הבנק. תהליך לקיחת המשכנתא הוא מתיש ועלול להיות אפילו מפחיד, ואין שום הכוונה או הקלה מצד הבנק. "הבנקים מדברים בשפה משל עצמם," אומר לנו מאיר וידר, "ובדיוק בגלל זה לוקחי המשכנתאות לא מצליחים להבין מול מה הם מתמודדים. במקרים כאלה, בהם חוסר הבנה עלול להוביל להפסדים כלכליים שהיו יכולים להימנע, אנחנו כאן כדי לשנות את התמונה, לעמוד לצד הלקוחות ולחסוך להם הרבה מאוד כסף."

מי עומד מאחורי האנשים שיחסכו לכם הון בעלויות המשכנתא

מאיר וידר הקים את חברת "וידר משכנתאות" לפני כ-12 שנים, וכיום הוא עומד בראש צוות מנוסה אשר עוזר לאנשים מכל קצוות האוכלוסיה. "התחלתי כיועץ משכנתא פרטי, ומשם המשכתי להקים אימפריית יועצי משכנתאות. הייתה לי מטרה אחת מול העיניים: לדאוג לעתיד כלכלי טוב יותר למשפחות בישראל. בסופו של דבר, אני רוצה לתת ללקוחות שלנו ייעוץ אובייקטיבי תוך שמירה על האינטרס שלהם, ולהתאים להם את המשכנתא באופן אישי כך שיוכלו לחסוך לא רק בכסף – אלא גם בתמהיל הכולל של המשכנתא: מספר שנים בהן ישלמו אותה, ריבית שהכי משתלמת להם ועוד". 

לתיאום פגישת היתכנות למשכנתא,
השאירו פרטים

ומאיר לא מדבר סתם – מאחורי וידר משכנתאות נמצאות מעל ל-5,200 משפחות שקיבלו ייעוץ אישי ופרטני שחסך להן מעל 624 מיליון ש"ח (!) בסך הכל. "חשוב לנו לתת את היחס האישי," ממשיך וידר. "ולא חשוב מאיפה אתם באים. אנשים פרטיים, משקיעים, חברות – לנו חשוב לייצג את האינטרס שלכם. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד גם עם ארגוני העובדים החזקים במשק – כמו קרנות השוטרים, הסתדרות המורים וההסתדרות הרפואית – וגם עם התאגידים החזקים בארץ – כמו IBM, אינטל וחברות נוספות. כולנו כאן למטרה אחת – להשיג ללקוחות שלנו את העסקה הטובה ביותר. ואנחנו גם מאמינים בשיטה שלנו, ללא צל של ספק – שימוש בשיטה שלנו מוביל לחסכון ממוצע של 180-120 אלף ש"ח בתשלום המשכנתא.

אנחנו עד כדי כך בטוחים בשיטה שפיתחנו, שאנחנו מוכנים להתחייב על זה. לכן אנחנו מציעים פגישת אבחון כלכלי במחיר עלות שתוכיח לכם את זה. אם לא נצליח להראות ללקוח איך אפשר לחסוך 100,000 ש"ח על הצעת המשכנתא מהבנק, אנחנו אפילו מחזירים את התשלום על הפגישה".

מודל V: הסוד לחיסכון של מאות אלפי שקלים במשכנתא

אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני אלו העומדים לפני קבלת הלוואה, הוא תכנון תמהיל מסלולי ההלוואה המתאים ביותר. כשאנחנו ניגשים לתכנון ההלוואה יחד עם הבנק, עולות שאלות רבות הנוגעות להתאמה תכנית ההלוואה לצרכים שלנו ולאורח חיינו: באיזה מסלולי ריבית לבחור? על פני כמה שנים לפרוס את ההלוואה? אילו תחנות פרעון אולי נדרשות לנו לאורך חיי המשכנתא? אלו רק חלק מהשאלות שכדאי לנו לשאול, שכן לכל אחד מהרכיבים הללו יכולה להיות השפעה קריטית על ההחזר החודשי שלנו, הפרעון המוקדם וגם על תנאי מיחזור עתידיים. 

הבעיה מתחילה כשאין לנו אפשרות לדעת האם התשובות של הבנק מספקות אותנו, משום שאין לנו את הכלים המתאימים לכך. מאיר וידר מכיר את הנושא מקרוב – "לאורך השנים ואחרי שליווינו אלפי משפחות ויחידים בתהליך קבלת המשכנתא, הצלחנו לבסס מודל יוצא מן הכלל לתכנון ההלוואה המוצלחת ביותר לכל לווה," הוא מסביר לנו. "אנו יודעים לשאול את כל השאלות שבבנק לא שואלים, לשקלל כמה יותר מהנתונים האישיים שלכם ולבנות תמהיל אישי המותאם בדיוק לצרכים שלכם וכזה שישתלב בצורה מושלמת בחייכם".

בחברה יודעים להתגאות באחוזי הצלחה חסרי תקדים של מודל תכנון המשכנתא שלהם, הנקרא "מודל V", אשר פותח ובוסס באופן בלעדי בוידר משכנתאות.

מכשולים אישיים שהופכים להצלחות משותפות

בסופו של דבר, גם אם החלטתם שהמשכנתא מתאימה לכם, בכל זאת מדובר בתהליך מורכב בפני עצמו. בדיקות, טפסים, רשומות, פקסים, מיילים והרים של בירוקרטיה ניצבים בפני מי שמנסה לקבל משכנתא. בין אם אתם בדרך לקבלת המשכנתא הראשונה, אם זכיתם במחיר למשתכן, אם אתם רוכשים דירה מיד שנייה, מקבלן או ממשקיע, ואפילו אם אתם בדרך למיחזור משכנתא – מאיר כבר יודע להגיד לכם כיצד לפתור כל משוכה במסלול המפותל הזה.

"אנחנו מאמינים בגישת ה-Done for you," מסביר מאיר. "בגלל שאנחנו כבר מכירים את כל הנפשות הפעולות, בגלל שאנחנו כבר בקשרים מול הנהלות הבנקים, אנחנו עושים את ההתרוצצויות בשביל הלקוחות שלנו וחוסכים להם כאבי ראש וריצה ממקום למקום. זה בדיוק העניין של לתת יחס אישי ללקוח – אתה עובר בשבילו את המכשולים, אבל ההצלחה היא משותפת".

לשנות את החיים בעזרת המשכנתא - בעזרת פגישת אבחון אחת

"אחרי 20 שנים בשכירויות, להגיע פתאום למצב שאנחנו עומדים להיות בעלי נכס בפעם הראשונה גרם לנו להיות לחוצים מאוד," סיפרה אחת מלקוחותיו של וידר. בעקבות המלצה של חברה, היא הגיעה לוידר משכנתאות – "מאיר ישב איתנו והסביר הכל בצורה נעימה והכי חשוב – בצורה מקצועית, הוא היה סבלני לשאלות שלנו, ניסה להרגיע וגם הסביר גם את כל המונחים הלא ברורים בשפה שיכולנו להבין. כמות המידע שקיבלנו ממנו היתה אדירה. מאיר הצליח להשיג לנו את התנאים הטובים ביותר המתאימים לנו וגם חסך לנו הרבה הרבה כסף!". 

בדיוק על זה מדבר וידר – על השילוב שבין חיסכון משמעותי בכספי המשכנתא, לבין שירותיות ללקוח בגובה העיניים, שעוזרת לו להבין כל שלב בתהליך. "ככה אנחנו יודעים שאנחנו עושים טוב – כשאנחנו מצליחים לקחת חיים של אנשים ולשפר אותם בעזרת אבחון כלכלי נכון להם. זה באמת יכול לשנות חיים".

עכשיו כבר אין ספק. כשמדובר בהחלטה כל כך הרת גורל כמו משכנתא, שתשפיע על חיינו לאורך שנים רבות בפן הכלכלי והאישי, חשוב לא לעשות אותה לבד "אנחנו עוזרים לאנשים מכל הסוגים – רווקים, נשואים, צעירים, מבוגרים, מכל מצב כלכלי ומכל מין וצבע. אנחנו עוזרים בהלוואות גישור ובמיחזורי משכנתא, בפרוייקטים ספציפיים ונקודתיים וגם בכאלה מתמשכים. אנחנו עוזרים לקבוצות רכישה אבל גם למשפחות וליחידים, ואנחנו עושים את כל זה בשביל מטרה אחת: לעמוד לצד הלקוחות שלנו ולהשיג להם את העסקה הטובה, הכדאית והמשתלמת ביותר."

מדהים לראות כיצד חברה אחת מסוגלת לשנות את חייהם של כל כך הרבה אנשים. ההמלצות הרבות ומכתבי התודה המרגשים שמקבלי חברי הצוות של חברת "וידר משכנתאות" לא משאירים מקום לספק; לחסוך כסף, זמן ועוגמת נפש בתהליך קבלת המשכנתא זה לא דבר פשוט, אבל לגמרי אפשרי.

אז אם החלטת שבא לך גם לחסוך כ-100 אלף ש"ח בממוצע ולפשט את תהליך לקיחת המשכנתא, הגיע הזמן לדבר עם וידר משכנתאות ולהשיג את העסקה הטובה ביותר.

אנשים שמגיעים לפגישת אבחון כלכלית ראשונית מגלים שהם יכולים לחסוך 180-120 אלף שקל בתשלומי המשכנתא.

לחצו כאן כדי לגלות איך גם אתם יכולים לחסוך מאות אלפי שקלים בעזרת תכנית מותאמת אישית.

לתיאום פגישת היתכנות למשכנתא,
השאירו פרטים

כמה קטנועים אתה מחזיק בעסק?

מרחק נסיעה חודשי ממוצע:

קטנוע בליץ

קטנוע בנזין

סה”כ לחודש

על פי הנתונים שהכנסת העסק שלך יכול לחסוך ₪ בשנה בזכות הקטנוע החשמלי

לפרטים נוספים ותיאום נסיעת מבחן השאר פרטים עוד היום:

פנייתך התקבלה!

דילוג לתוכן